tiistai 7. toukokuuta 2013

TI 07.05. 2013




Päivän sää

Lämpötila aamulla + 7 C, tuuli etelästä 5 m/s, melkein selkeää ja poutaa, suhteellinen kosteus 81 %, lämpötila päivällä + 7 C , aurinko nousee 04.36, aurinko laskee 22.06, päivän pituus 17.30 min

Tapahtumat

From: Erkki Aho
Sent: Sunday, May 5, 2013 5:37 PM
To: timo.soini@eduskunta.fi ; pirkko.ruohonen-lerner@eduskunta.fi ;
Subject: vastaaminen kuuluu hyvään hallintoon
 Puheenjohtaja Timo Soini, ryhmänjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner, hallintovaliokunnan puheenjohtaja Pirkko Mattila
Hallintovaliokunnan puheenjohtaja Pirkko Mattila on vastuussa toimistaan perussuomalaisten eduskuntaryhmälle, jonka puheenjohtaja on Pirkko Ruonen-Lerner ja perussuomalaisten eduskuntaryhmä on vastuussa toimistaan puolueen päättäville elimille. Puolue on vastuussa toimistaaan 560 075 äänestäjälleen lain noudattamisesta ja puolueen rehellisestä toiminnasta.
Kysymys on tästä asiasta:

Vastaaminen kuuluu hyvään hallintoon

Apulaisoikeuskanslerin sijainen Risto Hiekkataipale muistuttaa, että hyvään hallintomenettelyyn kuuluu, että kunnan viranhaltijat vastaavat myös henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseen lähetettyihin viesteihin ja tiedusteluihin. Jos viranhaltija katsoo, ettei viestissä käsitelty asia kuulu hänen tehtäviinsä tai toimivaltaansa, tulee viesti välittää viraston yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai oikealle viranhaltijalle.
Kalajoella 05.05.2013
Erkki Aho
Lankilantie 25 B 5
85100 Kalajoki
044-3025948
Sunnuntai Kalevassa oli kertomuksia Suomen 1990-luvun lamasta. Liite oli erittäin hyvin tehty ja kertoi totuuden Suomen valtion rikollisesta toiminnasta.
Erkin kommentti: Valtiopetos on tosiasia ja Suomen valtio on korvausvelvollinen

Sota-arkiston kuvia

Kalajoki valmis kuntaliitokseen

Hautala-case – kehottaako oikeuskansleri päätöksillään laittomuuksiin?

Hallintovaliokunta ja poliisiministeri ovat vastuussa asioista

Vastakanteen täydennys

Vastakanteen täydennys 2

Oikeusvaltio Suomi – taistelu mafiaa vastaan

Uutiset

Suomen talouden alamäki jatkuu


Kansanedustajien puolisoiden kaukomatkat tilitoimiston syynissä


Tuhannet osoittivat mieltään Moskovassa – ”Vova-röyhkimys, lähtisit lopultakin”

Leijonat hikiseen 3–1-voittoon Ranskasta


Vartija keskeytti katuraiskauksen

Ministeriö: Perussuomalaiset nuoret toimivat lain hengen vastaisesti


Karhu ja ihmiset ihmettelivät toisiaan tien poskessa

Mielenkiintoiset blogit

Meille valehdellaan


Peli jäi kesken
http://blogit.iltalehti.fi/eija-riitta-korhola/2013/05/06/peli-jai-kesken/?ref=es

Maapallolla on meneillä suuri taloudellinen rakennemuutos
http://jannesuuronen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/139627-maapallolla-on-meneilla-suuri-taloudellinen-rakennemuutos

Kohti Biotaloutta
http://jukkakantola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/139617-kohti-biotaloutta

Uimahallin miehet: rosmot linnaa ja rikkaat maksamaan!
http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/139588-uimahallin-miehet-rosmot-linnaa-ja-rikkaat-maksamaan

Tuomari kyllästyi poliisin valehteluun
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/160

Google on estänyt Verkkomedian sivuilla pääsyn tähän uutiseen
Valtamedia vaikenee: 41 maata aloitti Iranin vastaisen sotaharjoituksen Persianlahdella
Mielipiteeni

Uusi asiakas, joka on aikeissa luoda suhteen yritykseen, on luonnollisista syistä epävarma. Hän ehkä tietää yrityksestä jotain. Hän on kenties kuullut huhuja ja juttuja ja tietää millainen käsitys yrityksestä on yleensä vallalla, mutta muuta hän ei oikeastaan tiedäkään. Tällaisessa tilanteessa palveluyrityksen tulee konkreettisesti pyrkiä vähentämään mahdollisen uuden asiakkaan epävarmuutta. Tämä voi tapahtua eri tavoin.
  • Osoittakaa tehokkuutta kaikissa kontakteissa, niin että jäävuoren huipusta saa positiivisen vaikutelman. Tämä koskee kirjeisiin ja puhelimeen vastaamista, ensimmäistä yhteyden ottoa, kiinnostuksen osoittamista – asiakkaan on saatava vaikutelma, että yritys toimii tehokkaasti.
  • Osoittakaa ymmärtävänne asiakkaan ongelmia. Osoittakaa mahdollisimman nopeasti ja konkreettisella tavalla, että olette ymmärtäneet asiakkaan ongelmat ja että teillä on kokemusta sellaisten ongelmien ratkaisemiseta. Asiakas on saatava oivaltamaan, että yrityksenne kykenee käsittelemään juuri häntä askarruttavia kysymyksiä.
  • Yritys voi osoittaa pystyvänsä käsittelemän asiakkaan ongelmia, esittelemällä palveluoakettinsa siten, että asiakas havaitsee sen voivan toimia hänenkin kohdallaan.
  • Toinen tapa saada asiakas vakuuttuneeksi on viitata aikaisempaan menestykseen vastaavissa tilanteissa ja mainita suosituksinaan nykyisiä asiakkaita. Jo olemassa olevat asiakkaat ovat luonnollisesit erittäin tärkeitä. Siten uusi asiakas toisaalta tulee vakuuttuneeksi siitä, että yritys on tehnut jotakin, ja toisaalta saa turvallisen tunteen, että ”jos yritys on selvinnyt noistakin asiakkaista, se selviää myös minusta”. Se, että asiakkaalle voidaan osoittaa ”klubi”, johon hän pääsee jäseneksi, saattaa luoda turvallisuutta.
  • Esitelkää asiakkaalle palveluiden tuotantoprosessi. Näyttäkää hänelle henkilöstö, varusteet, toimisto, kaikki mikä on omiaan antamaan luotettavan kuvan siitä, että todella pystytte toimittamaan palvelun oikeanlaatuisena. Näyttäkää jäävuori myös pinnan alta!
    Yllä kuvatuilla tekijiöillä on hyvin suuri merkitys, mutta yhteyshenkilö itse on ehkä kaikkein tärkein tekijä. Ilman hyvää yhteyshenkillä ei mikään muukaan toimi. Yhteyshenkilön tehtävänä on myydä kaksi asiaa: itsensä sekä yrityksensä ja sen palvelut. Kaikkihan me haluamme ja tarvitsemme jonkun johon voimme luottaa. Sellaisen löytyminen on usein paljon vakuuttampaa kuin mikään muu.

Päivän mietelause

Onni tekee hyvää ruumiille, mutta suru kehittää sielunvoimia.
Kun pomppaat ilosta ilmaan, varo ettei joku vedä maata jalkojesi alta.
Joka on aina onnellinen, on varmaankin hullu.
Työ tekijäänsä kiittää.
Työ kaiken voittaa.
Taito on hyvä syy työntekoon.

Värssy

Kaikilla meillä on yhteinen laki, jonka edessä me seisomme verta-verroin. Sillä ämmän kohdusta olet sinä astunut ulos juuri niinkuin minäkin ja yhtä paljaana, yhtä paljaana, et tuumaakaan parempana poikana. Ja sinun aateluutes? Sen päälle tehköön pienen konstin meidän vanha, nilkosilmäinen kukko.

Aleksis Kivi

Laulu, mikä on jäänyt mieleeni

I Will Always Love You_0001.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=EeBR8DXF7p0

sielu salamoi-tulkki mattila_0001.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=_69TP8_MKks

Rakkauden sävel_0001.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=gEZowuizDco

Terveys ja liikunta

Paino 107,8 kg, verenpaine 152/99, lepopulssi 51. Uinti 0 m / 46100 m. Jumppa 30 min / 1060 min. Kuntosali 0 min/ 3050 min. Kävely 9 km/ 87 km. Pyöräily 28 km /116 km.

Loppukevennys

Crazy Waitress Prank
http://www.youtube.com/watch?v=ByyfJ6gcwbs

Just For Laughs Coppers Wheels
http://www.youtube.com/watch?v=NGf64ibOlVY

just for laughs soaked cop
http://www.youtube.com/watch?v=dkgisgcOUvA

Candid Camera - Prostitute HQ
http://www.youtube.com/watch?v=5oXjmV2Eyi0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti