tiistai 12. joulukuuta 2017

TI 12.12.2017

Päiväni

Tänään olen järjestellyt tavaroitani kotonani , koska ystäväni auttoivat pelastamaan Kalajoki-näyttelyn Kalajoen sivistyslautakunnan ja virkamiesten suunnitelmilta. Kalajoki-näyttelyn pienoismallit ja taulut ovat nyt säilytyksessä kotonani. Kuten olen jo aikaisemminkin todennut niin Kalajoki-näyttely on vasta käynnistymisvaihessa koska minulla ei ole ollut mahdollisuutta kehittää sitä rahanpuutteen vuoksi. Kävin tänään Kalajoen kaupungille ilmoittamassa, että Kalajoki-näyttely ei enää tarvitse mainostaa Kalajoen kaupungin nettisivuilla, koska Kalajoki-näyttely on lopetettu.

Olen tänään käynyt kaupasta ostamassa elintarvikkeita, koska nyt ensimmäisen kerran yli neljäänkymmeneenneljään vuoteen asun yksin. Olen miettinyt asioita ja todennut, että olen joutunut Suomen valtion rikollisen toiminnan kohteeksi ja minut on valtion toimesta syyttömänä leimattu rikolliseksi ja aiheutettu minulle luottokelvottomuus. Olen joutunut Kalajoella Kalajoen kaupungin lähes 35 vuoden ajan olemaan syrjinnän kohde. Nyt vielä omaisetkin ovat hylänneet minut koska minulla on erilainen näkemys perheen arvoista ja neljännen käskyn toteutuksesta.
Olen todella kiitollinen ystävilleni, jotka ovat auttaneet minua näissä vaikeissa asioissa.

Tänään tuli lisää vettä myllyyn. Käräjäoikeuden haastemies toi minulle kello 15 aikoihin asianajotoimisto Takala Oy:n ilmoituksen. Tämä on häätöilmoitus asunnosta. Minulla on aikaa puoli vuotta järjestellä asioita ja muuttaa asunnosta pois. Asunnon omistaa tyttöni mies. Mielestäni tämä on ”erikoinen joululahja”.

Pyrin löytämään uuden asunnon mahdollisimman pian. Pyydän lukijoitani auttamaan minua uuden pienen, edullisen ja turvallisen asunnon tai varastotilan löytämisessä Kalajoelta. Minulle tärkeintä on saada Kalajoki-näyttely ja kirjani turvalliseen paikkaan. Kalajoen historia on mielenkiintoista ja kokoajan tapahtuu lisää.

Mielipiteet

Näkökulma: Eilinen muutti presidenttipelin käsikirjoituksen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti