keskiviikko 11. marraskuuta 2015

KE 11.11..2015

Päivän sää

Lämpötila aamulla + 3 C, tuuli lounaasta 2 m/s, pilvistä ja poutaa, suhteellinen kosteus 100 %, lämpötila päivällä + 4 C , aurinko nousee 08.32, aurinko laskee 15.35 päivän pituus 06.57 min.

Huominen sää Kalajoella

Tapahtumat

Valvojana naisten erityisleirillä
Kunnallinen päätöksenteko murroksessa

Haaste käräjäoikeuteen

Vanhoja kuvia Rautiosta

Vanhoja kuvia Kalajoelta

Syövän hoitosuunnitelman laatiminen on nyt ajankohtainen

Kiekkokopla – JHT 7-5

Erkki Ahon Kalajoki-näyttely Raution Uutelassa Löttäläntie 28 as 14. Jos haluat tukea Kalajoki-näyttelyn kehittämistä niin voit tukesi osoittaa tilille
FI 102 5099 0720 0836 67. Kiitos tuestasi.
Kalajoki-näyttely Raution Uutelassa
Erkki Aho Kalajoki-näyttely

Uutiset

MTV3

Yle.fi

Yle urheilu

Talouspäätösten syksy

Euroopan pakolaiskriisi

MV-lehti

Teollisuudessa välähti toivon valo – ict-ala nostaa Suomea taantumasta

Slush alkaa – lavalla tänään Skypen ja Zalandon perustajat

Hallitus tekeekin työehtojen heikennyksistä pysyviä – pakkolait eivät välttämättä piristä taloutta


Yle: Ministeri Toivakka järjesteli kauppakeskuksen omistuksia perheensä yhtiöön Belgiassa

Lufthansa peruu yli 900 lentoa keskiviikkona – myös Helsingin lennot peruttu

Saksan entinen liittokansleri Helmut Schmidt on kuollut

Aarnio-käräjillä jälleen yllätyskäänne – kuuntele videolta, kuinka rikollispomo pyörsi aiemmat kertomuksensa

IS Luulajassa: Tämän vuoksi afgaanipakolaiset tulevat nyt Suomeen

IS-raportti itärajalta: Näin Venäjä masinoi pakolaisvirtaa – ”siististi pukeutuneet” miehet valvoivat tilannetta

Pitkän linjan virkamies ihmettelee Sipilää ESS:ssä: "Tämmöistä päätöksentekoa en ole ikinä nähnyt"

Erkki Aho: SSP-sopimus

Mielenkiintoiset blogit

Kymmenen kysymystä sotesta pääministeri Sipilälle

KKO 2015:80. Esisopimuksen muoto, virallisperiaate

Uusia numeroita

Mistä niitä kolikoita oikein tulee?

Jääkäri vai terroristi

Valta, sote, itsehallinto ja luottamus

ORPO PETTERI

Velallisen ASEMA ja OIKEUDET muutoksessa pankkien ja rahoituslaitosten eduksi

Velallisen ASEMA ja OIKEUDET muutoksessa pankkien ja rahoituslaitosten eduksi

Velallisen ASEMA ja OIKEUDET muutoksessa pankkien ja rahoituslaitosten eduks

KKO 2015:80. Esisopimuksen muoto, virallisperiaate

Juha.Sipilä.fi

Hanna Halmeenpää

Karjalan kuvalehti

Mielipiteeni
Onko oikeus- ja poliisijärjestelmän toiminnassa mahdollisesti jotain vikaa?

Päivän mietelause

Elämässä on vain yksi onni: rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Rakkaus on vastavuoroista.
Mitä suurempi rakkaus, sitä suuremmat tuskat.
"Kun rakkaus ja taito yhdistyvät, syntyy mestariteos."
Viha ei koskaan lopu vihalla. Ainoastaan rakkaus voi sen parantaa.
Rakkaus ei velliä höyst.

Värssy

Sua vain yli kaiken mä rakastan,
sinä taivaani päällä maan.
Minä maiset murheeni unohdan
sinisilmiis kun katsoa saan.
Ylin riemuni oot mitä toivoisin,
sä kun istut mun rinnallain.
Olet kaikkeni, aarteeni kallehin,
olet onneni, unelmain.
Oi sallithan, että mä suutelen
sinisilmiäs, armahain.
Mä jos kauas sun luotasi joutunen,
kuvas seuraa mun matkallain.

Musiikki, joka on jäänyt mieleeni

Whitney Houston - How Will I Know

Céline Dion - If You Asked Me To

Paul Anka - Diana

Best Mashup Mix Vol. 6 (2015)
https://www.youtube.com/watch?v=ltq6HpjWr7U&list=RDqo9SYlu7VxE&index=5
Miley Cyrus - We Can't Stop

Olavi Virta - Ajomies 1958

Tiet (Laila Kinnunen)

Esko Könönen: Minne häipyivät silmät tummat 1965

Terveys ja liikunta

Paino 91,0 kg, verenpaine 129/77 lepopulssi 56. Uinti 500 m / 84 500 m, Jumppa 30 min / 4340 min. Kuntosali 60 min/ 5700 min, Kävely 0 km/ 576 km Pyöräily 0 km / 2459 km, Hiihto 0 km/ 55 km, juoksu 0 / 5 km, rullaluistelu 0 / 0 km.

Loppukevennys

Siskonpeti

Tämä jumppa jokaisen naisen kannattaa opetella: Luvassa parempaa seksiä

Miksi suomalainen mies on hiljaa?
Minä tuntenut sinut monta vuotta. Minä sano nyt yksi asia luottamuksella:
Minä tuli tämä maa viisi vuotta sitte. Kaikki naiset sano aina minulle: "Suomalainen mies huono mies, suomalainen mies on vaan hilja, suomalainen mies ei puhu se vaan mököttää".
Nelijä vuotta sitte minä tapasi minun vaimo. Hyvä nainen, minä rakasta sitä naista kovasti. Mutta ku meille tulee riita se yks helvetti. Jos minä sano niin, se sanoo näin. Jos minä sano että näin, se sanoo sinä sanoit äsken niin. Sanon minä mitä tahansa niin se pahenta asia.
Ja sitte vaimo kaivaa kaikki ne nelijä vuosi ajan vanha erimielisyys sama pöytä, vaikka meillä riita nyt tämä yks asia.
Minä oppinu yks asia, jos meille tule riita, niin minä sano vaan yks kerta minu mielipide, sitte minä olla hilja. Jos riita jatkuu, minä mene makuuhuone, pane ovi kiini ja istu hilja.
Minä mököttä.
Minä oppinu, suomalainen mies on viisas mies.
Luottamuksella ystäväsi Hamid.

-Kuinka pitkä matka on Lahdesta Helsinkiin?
-Noin 100km.
-Entäs Helsingistä Lahteen?
-?? Tietenkin yhtä pitkä matka, 100km.
-Miten niin, " tietenkin"? Onhan Joulusta uuteenvuoteen vain viikko ja Uudestavuodesta jouluun melkein vuosi.

-Anteeksi rouva, mutta täällä ei saa polttaa. Ulko-ovella oli siitä kielto lappukin.
-En minä ole mitään lappua lukenut. 
-Käsittämätöntä, että olette alkanut polttaa, vaikka ette osaa edes lukea...

Opettajatar kysyy lapsosilta:
- Mikä ihmisen osa kasvaa kymmenkertaiseksi kun sitä ärsytetään?
Pikku-Liisa viittaa.
- Minä kyllä tiedän, mutta onko tuollainen kysymys opettajan mielestä
sovelias ala-asteella?
Pikku-Kalle viittaa myös.
- Se on pupilli!
- Oikein, vastaa opettaja ja kääntyy Pikku-Liisaan päin.
- Sinulle on muuten isona luvassa karmea pettymys.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti