Timo Soini
Pirkko Mattila
Päivän
sää
Lämpötila
aamulla + 3 C, tuuli luoteesta 2 m/s, pilvistä ja poutaa,
suhteellinen kosteus 100 %, lämpötila päivällä + 14 C , aurinko
nousee 04.19, aurinko laskee 22.23, päivän pituus 18.04 min
Tapahtumat
Kävimme
tänään äitienpäivälounaalla Tapion Tuvalla. Kävin tänään
Rautiossa ja Alavieskassa.
SM-MAASTOJUOKSU VANTAA 4 KM, MIEHET 1. Lewis Korir 2. Jarkko Järvenpää +0.11 3. Ilari Piipponen +0.26 4. Eetu Lindfors +0.40 5. Mårten Boström +0.42 6. Jaakko Leinonen +0.44 7. Tapani Kärjä +0.47 Kalajoen Junkkarit 8. Rami Tuokko +0.49 9. Hannu Granberg +0.51 10. Joonas Lehtinen +0.52
Jääkiekon MM-kisat
Sent: Sunday, May 5, 2013 5:37 PM
To: timo.soini@eduskunta.fi ; pirkko.ruohonen-lerner@eduskunta.fi ;
Subject: vastaaminen kuuluu hyvään hallintoon
Puheenjohtaja
Timo Soini, ryhmänjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner,
hallintovaliokunnan puheenjohtaja Pirkko Mattila
Hallintovaliokunnan
puheenjohtaja Pirkko Mattila on vastuussa toimistaan
perussuomalaisten eduskuntaryhmälle, jonka puheenjohtaja on Pirkko
Ruonen-Lerner ja perussuomalaisten eduskuntaryhmä on vastuussa
toimistaan puolueen päättäville elimille. Puolue on vastuussa
toimistaaan 560 075 äänestäjälleen lain noudattamisesta ja
puolueen rehellisestä toiminnasta.
Kysymys
on tästä asiasta:
Vastaaminen
kuuluu hyvään hallintoon
Apulaisoikeuskanslerin
sijainen Risto Hiekkataipale muistuttaa, että hyvään
hallintomenettelyyn kuuluu, että kunnan viranhaltijat vastaavat myös
henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseen lähetettyihin viesteihin
ja tiedusteluihin. Jos viranhaltija katsoo, ettei viestissä
käsitelty asia kuulu hänen tehtäviinsä tai toimivaltaansa, tulee
viesti välittää viraston yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai
oikealle viranhaltijalle.
Kalajoella
05.05.2013
Erkki
Aho
Lankilantie
25 B 5
85100
Kalajoki
044-3025948
Sota-arkiston
kuvia
Kalajoki
valmis kuntaliitokseen
Hallintovaliokunta
ja poliisiministeri ovat vastuussa asioista
Vastakanteen
täydennys
Vastakanteen
täydennys 2
Oikeusvaltio
Suomi – taistelu mafiaa vastaan
Uutiset
Leijonat murskasi Itävallan - Kontiola MM-pistepörssin kärkeen
Elinkeinoelämä lobbaa eniten ministeriöissä
Mielenkiintoiset
blogit
http://blogit.iltalehti.fi/sampo-terho/2013/05/07/talouskuria-vai-velkaelvytysta/
Jatkuuko erehdysten historia Vasemmistoliitossa
http://hkt40.puheenvuoro.uusisuomi.fi/140047-jatkuuko-erehdysten-historia-vasemmistoliitossa
Tarvitsemme taas snellmanilaista henkeä ja isänmaallisuutta
http://pool.puheenvuoro.uusisuomi.fi/140032-tarvitsemme-taas-snellmanilaista-henkea-ja-isanmaallisuutta
Tuhoisa pommi-isku Turkin ja Syyrian rajalla
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=7823
Mielipiteeni
Palvelutoiminnassa
kaiken perusta on se, mitä tapahtuu yrityksen asiakkaan välisen
kontaktin aikana – totuuden hetkellä. Tärkeä päämäärä on,
että palveluyrityksen yhteyshenkilö ja asiakas tuntevat tekevänsä
yhteistyötä ja vahvistavat toisiaan.
Kun
eräässä suuressa ravintolassa oli tehty menestyksellisiä
muutoksia panostamalla henkilökuntaan, ruokaan ja ravintolan
varustukseen, tarjoilijalta kysyttiin: ”Mitä täällä on
oikeastaan tapahtunut?” Hän vastasi: ”Asiakkaista on tullut
uskomattoman mukavia”. Hänen toteamuksensa on osoitus
nousukierteestä totuuden hetkellä. Mikä synnyttää nousukierteen
totuuden hetkellä? Älkäämme unohtako seuraavia seikkoja:
- Asiakas tuntee, että häntä kohdellaan yksilönä.
- Asiakkaalle osoitetaan huomiota ajan puutteesta huolimatta.
- Asiakkaan ongelmat hoidetaa nopeasti ja tehokkaasti.
- Asiakas tuntee saavansa erityiskohtelua.
- Asikas yllättyy myönteisesti.
Laskukierre
saa alkunsa hyvin nopeasti, ja jos käy oikein huonosti, se leviää
koko yritykseen kuin rutto. Olettakaamme, että asiakas tulee
ravintolaan ja tilaa listalla olevan kalaruoan. Olettakaamme, ettei
hän ole kovin tietäväinen eikä nirso ruoan suhteen ja että hän
on satunnainen kävijä. Ravintolassa ei juuri sinä päivänä satu
olemaan sellaista kalaa, joka vastaa ravintolan laatutasoa. Kokki
kuitenkin valmistaa saatavilla olevan kalan ja tarjoaa sen. Asiakas
ei kenties huomaa eroa, vaan on täysin tyytyväinen. Onko kaikki
hyvin? Ei, sillä jotain merkityksellistä on tapahtunut. Kokki on
ehkä onnistunut pettämään asiakkaan, mutta ei ravintolan
henkilökuntaa. Sanaakan sanomatta kokki on käytännön
toiminnallaan luonut uuden säännön siitä, miten tässä
ravintolassa saa menetellä. Tämä sääntö sanoo: ”On sallittua
tinkiä hiukan laadusta ja harhauttaa asiakkaita”.
Hyvin
helposti muodostuu sellainen käytäntö, että työntekijät alkavat
tinkiä hieman vaatimuksista, minkä johdosta henkilökunta menettää
nopeasti ammattiylepytensä ja yritys maineensa hyvänä työpaikkana
ammatistaan kiinnostuneille. Asiakkaitaan ei voi harhauttaa
loputtomiin. Laskukierre ulottuu myös asiakkaisiin totuuden
hetkellä.
Päivän
mietelause
Rakkaus
on sokea.
Parempi
mies talossa kuin kaksi kadulla.
Naimisiin
kaikki hinkuu ja siinä he sitten vinkuu.
On
kuitenkin parempi olla naimisissa kuin kuollut.
Naisen
tulee seurata miestään – minne haluaa.
Rakkaus
opettaa aasitkin tanssimaan.
Värssy
Kaksin
aina kaunihimpi,
kaksin
kaiketi parempi.
Kaksin
on meren kalatkin,
kaksin
ilmanlintusetkin.
Kanteletar
Laulu,
mikä on jäänyt mieleeni
http://www.youtube.com/watch?v=jILaywl_d50
Sinä sen teit_0001.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=FAaeNEcY8gI
Sydän täyttyy_0001.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=Bbyrs0eLDP4
Terveys
ja liikunta
Paino
108,0 kg, verenpaine 149/94, lepopulssi 64. Uinti
0 m / 46100 m. Jumppa 0 min / 1090 min. Kuntosali 0 min/ 3050 min.
Kävely 0 km/ 96 km. Pyöräily 20 km /136 km.
Loppukevennys
http://www.youtube.com/watch?v=Op-V-uEj93E
Just for laughs
http://www.youtube.com/watch?v=I3JEGon8Ppk
Just for laughs
http://www.youtube.com/watch?v=anBOiA-sMYo
Just For Laughs - Wrong Shoes
http://www.youtube.com/watch?v=oHRux7J_U84
Unlimited Orange Juice Prank
http://www.youtube.com/watch?v=MDJYU4N2grg
轻松一笑Just For Laughs Gags 大合集二
http://www.youtube.com/watch?v=Ta5yY-rW-w8
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti